Recenzje,

Revitalsh / rewolucja dla moich rzęs / efekty / volumizing macara / volumizing primer

poniedziałek, grudnia 28, 2015 Unknown 18 Comments

Jakiś czas temu podjęłam współpracę z firmą plazanet.pl, które posiada szeroki asortyment wśród kosmetyków marki  RevitaLash i jest jego wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Dzięki uprzejmości Pani Joanny Kostrzewskiej, właścicielki PLAZANET  otrzymałam do przetestowania dwa produkty:Volumizing Primer i Volumizing Mascara.
 Zapraszam Was serdecznie do zapoznania
 się z historią marki oraz recenzją produktów, które otrzymałam.





Nie znasz marki????Zapraszam do zapoznania się z historią marki:)

Historia marki wiąże się z rodziną Brinkenhoff. 
Żona doktora Gayle zachorowała na raka piersi, chemioterapia stała się tak agresywna
 dla organizmu, iż uszkodziła jej piękne rzęsy, kóre stały się kruche , rzadkie , 
nie jak dawniej. Toteż DOKTOR Doktor Michał Brinkenhoff  postanowił pomóc żonie
 i wynalazł recepturę Revitalash .


Wkrótce przyjaciele i rodzina chcieli poznać sekret pięknych rzęs Gayle, która już wiedziała,

 że idealną nazwą dla cudownej odżywki do rzęs, która nadała jej rzęsom pełną witalności

 będzie REVITALASH. Intensywnie  poszukiwał naukowych rozwiązań razem z  zespołem
 utalentowanych chemików,jak i kosmetologów,które doprowadziły do opracowania takiej 
receptury produktu, dzięki której rzęsy Gayle po okresie pięciu tygodni zastosowania, 
stały się witalne i piękne.Taki wynalazek dowodzi, jaką miłością doktor darzył swoją żonę ,
 że dążył do tego , by ją uszczęśliwić:)

Dzięki nowym i pięknie wyglądającym rzęsom, żona doktora łatwiej znosiła chorobę, bo
 czuła się szczęśliwa i kochana przez męża. 
Gayle i Michał Brinkenhoff przeznaczają część dochodu ze sprzedaży Revitalash na badania
 dotyczące raka piersi oraz inicjatywy edukacyjne z tym związane. 
RevitaLash reprezentowany przez firmę Plazanet w Polsce wspiera działalność 
 ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. Promuje informacje na temat 
profilaktyki raka piersi oraz zdrowego stylu życia oraz współorganizuje ogólnopolską 
akcję „Zdrowy nawyk, zdrowe piersi.”
Justyna Steczkowska zachęca do kupowania produktów Revitalash, dzięki którym 
nasze rzęsy staną się piękniejsze, a ponadto możemy innym w walce z rakiem.








Moje oko bez kredki do brwi oraz tuszu do rzęs. 


 Moje brwi zostały pomalowane kredką do brwi z felicea.natural.pl. 

Natomiast rzęsy zostały pomalowane niebieskim podkładem do rzęs RevitaLash, który świetnie pielęgnuje oraz przygotowuje rzęsy do aplikacji tuszu. Formuła podkładu jest jedwabiście matowa, poza tym utrzymuje się lepiej tusz. Niebieski kolor sprawia, że wzmacnia kolor tuszu, staję się on bardziej intensywny. Volumizing Primer jest idealnym rozwiązaniem dla rzęs, gdyż je świetnie odżywia i zapobiegania łamaniu się. Efekt po nałożeniu podkładu jest naprawdę niesamowity, gdyż moich rzęs zrobiło się znacznie więcej, co mnie bardzo ucieszyło, a trwałość makijażu rzęs znacznie się wydłużyła.







Rzęsy pomalowałam czarnym tuszem do rzęs RevitaLash Volumizing Mascara, dzięki któremu  moje rzęsy stały się bardzo kuszące. 

Efekt jest dla mnie imponujący, gdyż rzęsy stały się:
- wydłużone
- pogrubione
- gęste.

Ponadto tusz do rzęs jest idealny dla kobiet, które malują się codziennie. Tusz zawiera biotynę, odżywiające wyciągi roślinne rumianku,rozmarynu, nagietka , które niesamowicie pielęgnują oraz nie sklejają rzęs. Jest to produkt wysokiej jakości, gdyż sama wypróbowałam te produkty i w 100 % spełniają moje oczekiwanie, produkt polecam każdej kobiecie. 




Jeżeli interesują Was produkty RevitaLash to zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu plazanet.pl.

18 komentarzy:

  1. Niezły efekt,a przy okazji można pomóc innym-super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt mi się podoba, a POMOC INNYM świetna sprawa:)

      Usuń
  2. ;-) Widzę że i u Ciebie dziś post "rzęsowy" :-) No ładne masz rzęsiska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)Tak coś nas wzięło na te rzęsy...

      Usuń
  3. Ładnie wyglądają Twoje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się chyba na nią skuszę.
    ps.zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywka do rzęs jest powalająca :) Nie ma nic lepszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam odżywki, ale wierzę i jestem pewna, że jest niesamowita i przynosi świetne rezultaty:)))

      Usuń
  6. odżywka do rzęs jest powalająca :) Nie ma nic lepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Twoje rzęsy wyglądają niesamowicie i nieziemsko. Mega! Podobają mi się ! :) Obserwuję i będę mieć od dziś na bieżąco Twoje wpisy. Super że tu trafiłam. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń